På denne side svarer på på almindelige og ofte stillede spørgsmål som kan forekomme ved bestilling af et vagtudkald. Vores erfaring er den at ingen opgave er ens, vi gør alt hvad vi kan for at få afhjulpet netop dit akutte problem vedrørende en elinstallation hurtigst muligt. Læs mere her på denne siden om almindeligste spørgsmål vedrørende bestilling af vagtudkald.
Et vagtudkald er når der opstår et akut problem vedrørende el som du ikke selv kan eller må løse enligt lov og derfor kræver akut assistance af en autoriseret elektriker.
Et akut problem er når der opstået en fejl i en elinstallation, hvor der f.eks. en risiko for brand eller stød, som kan skade bygningen, dyr eller personer, typisk ved vandskade, brand eller kortslutning. I disse tilfælde så skal skaden udbedredes hurtigst muligt af en akut autoriseret elektriker. Hvad man ellers synes er et akut problem er individuelt, f.eks. ved strømsvigt, kan du sagtens overleve uden strøm i en periode fordi at det f.eks. ikke lykkes sig at slå en automatsikring til? Eller fordi at hoved sikringen i gaden er sprunget og derfor skal udskiftes af en autoriseret elektriker. Dette er to eksempler af mange, hvor det er op til dig at vurdere om du synes det er prisen værd at bestille en akut elektriker, på rådighedsvagt.
Når du bruger vores vagtservice, sørger vi for at reparere skaden komplet, hvis muligt. Nogle gange så er det af naturlige årsager ikke muligt, det kan f.eks. være;
BEMÆRK: Vi har som regel altid materialer med, så at vi kan sørge før en middeltidlig løsning. Hvis vagtudkaldet er bestilt i vores grossists åbningstid, er der en større sandsynlighed for at vi kan lave en komplet reparation af dit akutte problem.
Vi gør altid vores bedste for at hjælpe alle vores kunder med at reparere og fuldføre en opgave, som er en udbedring af et vagtudkald. Nogle gange kan det desværre gå noget tid, før vi har mulighed for at udbedre opgaven yderligere og fuldføre denne. Hvis i ikke kan vente på os, så er i selvfølgelig velkommen til at tage kontakt til et anden elektriker firma. Vi gør vores bedste for at hjælpe alle vores kunder hvidt muligt, på en effektiv måde.
Husk: Vi kan aldrig på forhånd kan vide en opgaves omfang når vi rykker ud på et vagtudkald, 9 ud af 10 gange så kan opgaven klares på stedet.
Hvis de er tale om en brandskade eller vandskade, så er vores erfaring at forsikringsselskaber dækker generelt. For at være på den sikre side, kontakt altid dit forsikringsselskab.
Autorisationskrævande opgaver som annonceres på webstedet indenfor el-området går til vores autoriserede underleverandører, da vi for tiden ikke er autoriserede indenfor el-området. læs her for mere info, samt information omkring cookies, persondatapolitik og handelsbetingelser.